dijous, 29 de novembre del 2012

Seté programa (dimarts, 20 de novembre de 2012)


En aquesta ocasió, van ser recordats i homenatjats la novel·la Quina lenta agonia, la dels ametlers perduts, de Toni Cucarella, i el poemari Tríptic Hebreu, de Carles Duarte i Montserrat.



Aquesta és la llista de cançons que vam poder gaudir aquell dia:
1.- Adele - Some one Like You.
2.- Anna Roig i l'Ombre de Ton Chien - Je T'aime.
3.- Bruce Springsteen - Street Of Philadelphia.
4.- Joan Manuel Serrat - Cançó de l'amor petit.
5.- Keane - Everybody's Changing.
6.- Els Pets - Bona nit.

3 comentaris:

  1. FELICITATS!
    per impulsar la poesia des de la Ràdio.

    ResponElimina
  2. Felicitats Radio Pego per promocionar la poesia. Jo no escric poesia. La meva especialitat son els realts i les noveles. Com que vaig veure que heu fet servir Someone like you al programa us envio aquet relat "Amores Urgentes" basat en la cançó i que es un alegat contra la homofobia. Es un dels relats inclos en Pildoras contra la Apatía, el llibre en el que estic traballant ara i que surtira a la llum properament, espero.
    http://blixenlamujerdelaspalabras.wordpress.com/2013/06/03/amores-urgentes/. I ha dues parts mès que estan al blog tambè. Si us ve de gust llançarle un cop d'ull ja em direu si us agrada o si voleu que collaborem de alguna forma.

    Disculpeu les faltes. Fa un any i mitg que visc a Catalunya i encara el meu catalan es una mica catalanyol.

    Salutacions,

    Bettina Ruiz

    ResponElimina