dimecres, 31 d’octubre del 2012

Tercer programa (dimarts, 23 d'octubre de 2012)

En aquesta ocasió, van ser recordades i homenatjades la col·lecció de contes i narracions Narracions, d'Ernest Martínez i Ferrando, i la part del llibre Poesia dedicada a Màrius Torres.




Aquesta és la llista de cançons que vam poder gaudir aquell dia:
1.- Enya - Storms In Africa.
2.- Dire Straits - Sultans Of Swing.
3.- Al Tall - Dansa de nanos.
4.- Elton John - Song For Guy.
5.- Lluís Llach - Cançó a Mahalta.
6.- Donna Lewis - I Love You Always Forever.
7.- Frankie Goes To Hollywood - The Power of Love.

2 comentaris:

  1. Acabo d'escoltar el tercer programa, i també m'agradat força, tot i que els poemes d'en Màrius Torres, potser no m'arriben tant, com d'altres. L'infortuni de la seva malaltia, i tot plegat, una mica trist. La música molt bona i que tenim que dir del locutor, amb aquesta veu,de a cau d'orella t'ho explico...és fantàstic. Gràcies Manel, segueix com fins ara, que ho fas molt rebé. Salut!

    ResponElimina
  2. Dels tres poetes, desconeixia el Màrius Torres... M'hi ha impressionat la seva vida i els seus poemes m'han esborronat la pell... i no cal dir la música, no sé com t'ho "apanyes" en fer la selecció... veus, coneixia la cançó de Llach i mai l'havia relacionada amb el poeta... heus ací la dita castellana: "Nunca te acostarás sin saber una cosa más", de la qual desconec la traducció a la nostra llengua... Molt bon regust de boca d'aquest 3r programa: m'he engolosit, empar!!!!

    ResponElimina